Returer och Återbetalningar

Återbetalning


För de flesta artiklar, i den osannolika situationen att din produkt är felaktig, kan du skicka den tillbaka till oss för återbetalning eller utbyte av varor inom 30 dagar efter mottagandet.


För att vara berättigad till retur måste din vara vara oanvänd och i samma skick som du fick den. Den måste också finnas i originalförpackningen.


Returer


När din retur har mottagits och inspekterats skickar vi dig ett e-postmeddelande för att meddela dig att vi har fått din returnerade artikel. Vi kommer också att meddela dig om godkännandet eller avslaget på din återbetalning. Om du är godkänd kommer din återbetalning att behandlas, och en kredit kommer automatiskt att tillämpas på ditt kreditkort eller den ursprungliga betalningsmetoden inom ett visst antal dagar.


Försenade eller saknade återbetalningar


Om du inte har fått någon återbetalning ännu, kontrollera först ditt bankkonto igen.

Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, det kan ta lite tid innan din återbetalning officiellt registreras.

Kontakta även din bank, det finns ofta en behandlingstid innan återbetalningen syns.


Om du har gjort allt detta och du fortfarande inte har fått din återbetalning, vänligen kontakta oss via help.flexbuddy@gmail.com


Byten


Vi ersätter endast föremål om de är defekta eller skadade. Om du behöver byta det mot samma artikel, skicka ett e-postmeddelande till oss via vårt kontaktformulär så hjälper vi dig vidare.


Returfrakt


Kontakta oss via help.flexbuddy@gmail.com för att skapa en retur. Vi kommer att instruera dig via e-post om vart du ska skicka din vara för retur.